Stap 1: Om een woning te kunnen huren dien je te voldoen aan een inkomenseis (zie punt 4 wat de gestelde inkomenseis is). Indien je niet voldoet aan de voorwaarden kunnen wij je helaas voor dit project niet verder van dienst zijn.
Stap 2: Indien je voldoet aan de voorwaarden, kies je jouw voorkeurswoningen uit. Dit doet je, door te klikken op “woningvinder’ in het menu. De appartementen kun je per verdieping bekijken. Vervolgens kun je op een specifieke woning klikken om de plattegrond te bekijken. Bij de eengezinswoningen kan je gelijk op een woning klikken voor meer details. Wil je deze woning toevoegen aan je favorieten? Klik dan op de button ‘voeg toe aan mijn inschrijving’.
Stap 3: Start de digitale inschrijving door te klikken op de button “Inschrijven ”, vul de gevraagde gegevens in en klik op verstuur. Je ontvangt een e-mail waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken, zodat je verder kunt gaan met de inschrijving.
Stap 4: Vul je persoonlijke gegevens in en geef je identiteit op, zoals gevraagd. Vervolgens klik je op inschrijven en vul je de overige gevraagde informatie in.
Stap 5: Wanneer je alle informatie hebt ingevuld heb je de mogelijkheid om jouw documenten te uploaden. Dit is een belangrijk onderdeel van de inschrijving, want zonder de documenten is de inschrijving niet compleet.
Vanaf punt 11 in deze FAQ kun je lezen welke documenten er voor jou van toepassing zijn.